3/28/2010

noo nüüd on vaheaeg läbi. ma tegelt ei mäleta, millal ma kirjutasin aga ma ütlen seda, et pärast vaheaega olen ma rahatu aga muus mõttes natuke rikkam ja üldiselt õnnelikum aga mõnes mõttes õnnetu. jah, palju õnne mulle, sama seis nagu alati ehk siis vastuolud. oli baariõhtu, oli kino, oli kertu sünnipäev, oli mannu sünnipäev, oli klubi.

ma tahan merre , ma tahan masinajäätist , ma tahan suve , ma tahan zarast midagi , ma tahan, et lähedastel läheks paremini , ma tahan rohkem trenni , ma tahan naeratusi näha , ma tahan rohkem siirust , ma tahan vähem labaseid inimesi , ma tahan jalgpalli MM'i , ma tahan popkorrrrni , ma tahan head kontserti , ma tahan uut seksi ja linna filmi näha , ma tahan lähedust , ma tahan eestist ära , ma tahan tennist mängida , ma tahan naerda , ma tahan häid üllatusi , ma tahan päikest , ma tahan tantsida , ma tahan kevadpäeval grillida , ma tahan sushit , ma tahan head teha

aga ma kindlasti ei taha harjuda kooliga uuesti

No comments: