3/24/2010

ijee ijee. vot selline tuju on, kuigi vahepeal läks korraks halvemaks kuna väike reality check oli üe vana tuttava näol. igatahes käisin just sandraga vaatamas liigaastat cc plazas jaa peaks mainima, et JUBEDALT etteaimatav, nnii cheeesy ja kohati arusaamatu, et mida kuradit see mees tolkneb sellel naisel koguaeg sabas kuigi tal on täpselt null põhjust ja sümpaatiat selleks, aga siis tuli meelde, et "ahjaaaa, nad peavad ju lõpus kuidagi aru saama, et nad on meant for eachother ja siis abielluma". aga ikkagi oli veits armas ja hoidsin lõpus pisaraid tagasi (nõme naine olen) ja niiii ilusad iirimaa merevaated olid (L).
nnii mis veel.. ahjaa, ma tunnen kevadet!! ! täna hommikul tundsin veel eriti kui käisin rõdul hommikust suitsu tegemas ja niii unbelievably soe oli ja ma tundsin, kuidas mu häbiväärselt lumivalge nägu võttis päikest.
agaokei, ma ei viitsi rohkem kirjutada praegu, ootan homset toredat õhtut jaa soovin, et kevad läheks veel paremaks (ps - laupäevaks lubas kuni 14 kraadi soojajee)

No comments: