4/02/2010

eino sorri, aga ta pildistab ikka fckenhästi







nonii, täna oli ametlikult esimene kevadpäev. vahetunnis välja minnes keeldusin mantli selga panemisest ja tuli välja, et seda ei läinudki vaja. noniii soe oli päikese käes. ja ületee põllul on mul ametlikult meri kus tšillivad pardid ja mingid imelikud teisedlinnud ringi. ja ja ma nägin täna esimest korda sel aastal liblikat! !!

apiiii, ma ei saa varjata seda, milliseks kevad mind teeeeeeeb!!! !! okei khm igatahes, aitab sellest jutust - homme tuleb 4 kraadi ja vihm. aga sellegipoolest lähen mina mere äärde nagu algselt plaanitud (koos sandra ja lumistega nagu algselt plaanitud) ja ma loodan, et ei tule pärast kümmet minutit see "õõõõää külm nõme ma tahhan ärra". okei :D ehksiis ma oootan homset, yes.

okeiciaoheadööd.

No comments: