7/24/2009

Haha.

Sain veidi naerda, kui otsustasin tõlkida ühe oma aastatetaguse luuletuse Google translate'is.

ma rebin su õied tükkideks, ma unustan su süütukese näo, ma pakin su südamest pakkideks, kas kuuled sa lõplikult kao! Ei enam ma taltsuta sind, ma v'sind neist raisatud tundidest, sul t[hjusest koriseb rind, seda m]tlesin koju ma k]ndides.

I rebin your flowers to pieces, I forget your face virgin, and I pack up packages to your heart, you definitely hear the loss! No longer do I taltsuta you, I wasted hours v'sind of them, you have t [hjusest rattling in front, so m] tlesin home, I k] ndides.

Igatahes, lõpuks jõudsin Otepäält koju tagasi. Suht tšill oli seal aga koju jõudmine oli niiiihea. Ma imestan, et erinevalt eelmistest suvedest on Otepää täiesti tühi ja peaaegu kedagi ei näe tänavatel kõndimas. Avastasin hea pitsakoha seal ja Oti pubi pastas ei pidanud ka pettuma. Pühajärvel ei olnud mõnus. Rand oli inimesi täis ja sain ka esimest korda elus päikesepõletuse. Õnneks taandus ta suht kiiresti.
Veidi švipsisel päeval otsustasin peaaegu kõikidele oma telefoniraamatus helistada ja küsida, kas nad Viljandi Folgile lähevad. Mul oli ka selline mõte aga lõpuks ma otsustasin, et ma ei viitsi sinna minna ja ega mulle väga ei meeldiks ka seal. Niigi, Hiiumaa tuleb ülehomme ja ei jõua seda ära oodata. Hea oleks see ka, kui Joe otsustaks tulla esimeseks tripiks meiega kaasa. 31. juulini oleks me seal ja 1 august pidid Chris ja Tony väidetavalt tagasi tulema.
Praegu ma olen totaalselt unetu jälle kuna uinumise taustaks kõlasid väljas kummalised hääled ja ma jõudsin kaaluda kõikvõimalikke variante, kes neid teha võiks. Lõpuks, paari tunni pärast, vaatasin välja ja meie aias jalutas ringi toonekurg, kes häälitses jõudsalt edasi. Selleks ajaks oli uni läinud ja kuna mul oli vahepeal kõht tühjaks läinud, siis ma tulin alla külmkapi kallale. Ja siis arvutisse. Ja nüüd ma siin olen. Eks tuleb jälle proovida kuidagi päev läbi üleval olla. Pidime niikuinii Johannaga poetuuridele minema, ehk see hoiab mind ärkvel.

Tahtsin just öelda Good night...
Et siis Tere hommikust!
L.

No comments: