8/02/2009


Hai!

No seda, et Hiiumaalt tagasi praeguseks, kolmapäeval uuesti. Võisiis ma paar päeva olen niisama üksi tühjas majas sest mulle meeldib see ja siis sõidan neile järele. Rooses olla oli lihtsalt sjuuuperr, tahaks tagasi minna. Ainuke puudus seal on see, et vaatamata sellele, et seal on super vaade merele, ei saa seal ujumas käia, kuna ei vii ühtki teed sinna, aiad on ees (lammaste pärast) ja põhjast saaks vähemalt head ravimuda võtt. Laulvad liivad on endiselt paradiis, Lehtma'le jõudes ma tundsin end justkui ma oleks saabunud koju, pikalt-pikalt reisilt. Ei jõua oodata, millal ma sinna tagasi saan.

Eile jäin Joe poole ööseks. Saime linnas Sille ja Silja ja paari inimesega veel kokku, jõime natukene õlut ja läksime tema poole....kus... Joh otsustas, et ma olen sunnitud Twilight'i vaatama ja seda ma siis tegin. No ok, paar nunnut kohta, aga what's the big fuss about it nagu :D Minu arvates suht mõttetu film, ausalt. Mõtlesime Joe'ga ka sünnipäeva koos pidada, mis oleks chill, peaks hakkama juba vaikselt organiseerimisplaane pidama.

Anyways, pole midagi suurt lisada, lähen söön end paksuks korra ja siis mu armsale rõdule,

shun sines.

No comments: