3/02/2010

ohkan, tahan eestist ära ükskõikkuhu, kasvõi lätti. koolist tulin täna varem ära, sest oli halb ja tuju ka. ja ma imestan aeg-ajalt, kuidas mõned inimesed suudavad noniii positiivseteks tegelasteks jääda. aga võibolla on minust ka nii arvatud...heh..hah.
täna oli kõige masusem klassipildi tegemine minu kooliskäimise ajaloos. fotograafiks oli mittefotograafist huvijuht(?), erilise tehnikata ja appi ma ei taha... parim osa oli muidugi portreepildi tegemine, mille me tegime püsti seistes lavaesisel trepil. tore oli seal seista, nagu keset lava ja üritades poseerida ise teadmata kuhu mismoodi vaadata või mis pidi oma pea kallutada. kunagi iga kord vihkasin seda, kui olin teinud nii, nagu kaamera tagant käsk tuli, aga ikka ei jäädud rahule.. täna igatsesin vist. igatahes normaalset pilti ei tulnud ja see aasta jääb ilmselt portreepilt ostmata ja nüüd on mu kohustuslik vingumine tehtud.
panen parem pilte oma kassist, restost ja autost.



No comments: