3/04/2010

helloello

niisiis, kell on 5:41, ma siin niisama mõtlen, mis mul veel teha on. üle pika aja tegin täna jälle all nighter'i, kuigi ei oleks tahtnud, aga asjaolud sundisid. mul venis ühe powerpoindi lõpetamine väga pikaksss (sest, et ma kulutan 80% selle valmistamisajast värvidele, kujundusele ja piltidele). aga nüüd ma ei kahetsegi, päris mõnus on olnud. popcorn kell 3, pakk suitsu (ei, ma ei suitsetanud tervet pakki), mitu tassi teed piimaga, facebooki mõttetud aga paeluvad testid ja gmaili ääretu aeglus. nüüd peaks veel tegema midagi ja siis nautima seda, et ma ei pea enne kodust lahkumist ebanormaalselt kiirustama, nagu ma noo põhimõtteliselt iga hommik teen.

jaaa ma ei jõua ära oodata selle ajani, kui olen üleval ja sel kellaajal juba päike on tõusnud ja linnud laulavad ja ma teen terrassil suitsu beach boys'i saatel !!!!

2 comments:

W said...

kuidas sa saad, et sa nii kaua üleval oled ja hommikul veel kooli ka jõuad ?:D

L said...

nonäedsa, jõudsin! :D ei, hommikul oli ülihea olla, ja siis kooli jõudes tuli esimesest tunnist peale unenägudenägemissoov ja kestis päeva lõpuni ja nüüd ma olen kodus ja kell on kaheksa õhtul aga päriselt on kell neli veits läbi.