2/22/2010

fuck you, fuck you very very muuuuch... igatahes, ei peatu sellel teemal pikemalt.
nonii, mina ootan enda homsest hakkavat nv-d. homme on veits kooli ja siis aktus ja siis jea, freedom. ma ei tea kas ma lähen otse koju, või teen midagi veel linnas. aga siis õhtul tuleb sandra minu poole ja on veits filmiõhtu ja vein (aeiei, ma siiski joon ikka õlut). kolmapäeval ma vb joinin mike'iga, kui ma viitsin ja/või jaksan ja neljapäev teen enda pool midagi sest dääd on tartus ja emal on suva. jaa siis reede, kui ma jah, viitsin ja/või jaksan midagi teha, siis eks ma ikka teen. asuva tegelikult. ma lähen koristan tuba ja teen rõdul suitsu ja kuulan muusikat. tsao

PS! ma ei saa aru, miks ma enam ei saa oma fonti ega fondi värvi ega midagi muuta. väga häiriv minusugusele kujunduspedele.

No comments: