12/06/2009

Okei, praegu on kõik liiga segane, et midagi konkreetset ja loogilist postitada aga ma saan kaineks ja homme kirjutan, mis toimub (aga ma ütlen seda ka, et blogisse ma ei kirjuta kunagi siia kohe otse südamest ja detailselt kõik välja, selleks on mu VIP-sõbrad ja muud tähtsad inimesed, keda on niiumbes 5).

Praegu kuulan Stingi "Fields of gold"i ja sellega tekib veidi halvem tuju kuna see on minu arvates üks kõige parimaid laavsonge kuna see on lihtsalt nii siiras ja armas. See pole sulle toodud punane roos a´la "I love you soooo much that it hurts and what's your sign?", vaid see on "Hello, I Just love you" laul. Jep, ei taha 80.- punaseid roose, eelistaks, et keegi korjaks lihtsalt ühe väikse meelespea tee äärest.

Aga jälllle ma räägin midagi sellist.. Peaks ütlema, et homseni! Ja seda ma ütlengi. Lõpetan need paar lonksu ära ja lähen magama. Kell ongi pool seitse. Ehk siis peaaegu see kellaaeg, mil ma ärkan koolipäeval. Ahh, screw that, ma olen niii tüdinenud koolist praegu. Ma ei usu isegi, et ma ütlen seda aga ma ootan jõule. Oiii kuidas ma vihkan seda jõuluaegset ostuhullust, samamoodi nagu valentinipäeval, aga see lähedus perekonnaga ja kõigekõige kallimate inimestega väljaspool perekonda on see, mida ma selles kõiges hindan. Aga igatahes, ongi nüüd see aeg öelda homseni, öelda guten acht!

Sinu LB.

No comments: