12/02/2009

"I always tell the girls, never take it seriously, if ya never take it seriosuly, ya never get hurt, ya never get hurt, ya always have fun, and if you ever get lonely, just go to the record store and visit your friends." - Penny Lane.

Ma ütlen ausalt, ma ei ole kaine. Ja ma ei ole kaine seepärast, et....

Läksime täna Johannaga PÖFFile "Rokenrolli Kuldaega" vaatama. Ja see film läks hinge. Üks kahest peategelasest sai surma 27 aastasena. Ja lõputiitrite kõrval jooksid lühikesed klipid rokstaaride intervjuudest, kes on ka surnud 27 aastaselt. Näiteks Jim Morrison, Janis Joplin, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Brian Jones jne. Ja see läks mulle hinge. Nendes klippides need inimesed mitte ainult ei ajanud loba, vaid actually rääkisid mingit lugu. Ja ma ausalt tunnistan, et see ajas mulle pisara silma. Läksime Johannaga siis pärast seda Hella Hundi poole, mõlemad lummatud sellest filmist ja mõlemad omaette ümisemas mingit head laulu. Ja Hellas Hundis võtsin ma eks ikka..... Heinekeni. Mida siis veel?

Ja teate, ma ei tea kui palju ma enda isiksusest võlgnen Led Zeppelinile ja milline ma oleksin ilma sellemaaimaparimabändita. Aga ma tean seda, et see võlg on suur ja ma ei saa(ks) seda kunagi tasutud...

ja nüüd läheb LB uuesti rõdule.

No comments: