10/28/2009

NONJII

Vaheaeg jeaa. Kiire - Reede oli pointless, laupäeval jäin Johanna juurde ööseks, käisime Tuuli pool ja tšillisime seal. Siis läksin Otepääle, saime Evaga kokku ja nüüd olen tagasi. Homme saab pool vaheaega läbi ja tahaks seda tähistada, jeap, see on põhjus tähistamiseks. Tegelikult tahaks lihtsalt üle pikapika aja pidutseda nii, nagu ma kunagi seda tegin... noh, enam-vähem. Pole ammu teinud seda, kõik asjad ongi jäänud istumisteks (mida ma muidugi naudin kõige rohkem, aga vahel tahaks ikka nagu Piduuu).

Üldiselt on mul millegipärast hea tuju tagasi tulnud. Millegipärast on see kohutavaim sügismasendus üle läinud ja tuju on pigem nagu Vaiko Eplik ja Eliit - Kosk, mitte Ryan Adams - Call me on your way back home. Kosk on muidugi üdini kevadelaul ja ma ei tea, kuidas selline tuju saab praegu olla - aknast välja vaadates küll ei usuks seda. Aga ei tea, ehk hakkavad asjad lihtsalt natuke paremaks minema kui nad varem olid.

Aga eniveis, ma lähen nüüd vaatan edasi igasugu pilte, mille vaatamine pooleli on ja tegelikult peaks mõtlema magamamineku peale ka. Mis siis, et vaheaeg on, neid suve all nightereid ma endale lubada ei saa, muidu olen esmaspäeval üks mittekena pillowface. Ja mittekena ma olla ei soovi.

L.

No comments: