10/30/2009

Hallloohalo
Nonii, täna on reede ja mu sisetunne ütleb, et ei, pühapäev on. Niiii väsinud olen lihtsalt. Paar päeva oleme Johannaga ja sakslastega tšillinud ja õlut joonud (enamasti Hellas Hundis) ja päris.. normaalne on olnud :D Käisime Stereos ka ja siis läksime nende poole. Päris normaalne oli lõpuks kui me neljakesi jäime. Joe rääkis ühes toas ühega ja mina teises toas teisega. Nii tore lihtsalt, kõigest sai rääkida. Ja muidugi enamus teemad olid sellised heavy'd as in filosoofia, poliitika, religioon etc. Pühapäeval saame uuesti kokku ja teeme midagi.
No igatahes on vaheaeg suht mõnus olnud. Ja praegu on selline tunne, et ma lihtsalt armastan kodus olemist :D Tahaks ikka jubedalt homecooked foodi teha ja võtta hot chocolate ja vaadata Seksi ja linna nii 3 korda järjest. Ja vot seda ma teengi. Jeap, aitab feissbuki testidest praeguseks (ma pean siin ka välja tooma, et ma sain Jälle, et ma olen sõnn. Ma olen vist äkki tõesti mingi teadnud valet sodiaagimärki senini)
L

No comments: