9/02/2009


Jõu!

Seda, et kool hakkas. Normaalsel ajal magama minna ma endiselt ei oska. Täna oli esimene koolipäev ja ma ei kujutanud ette, et mingi asi nii jubedal moel venida saab. Mu pea on raske, ma vihkan kontsasid (flipid rhuulivad!) ja ma olen ületöötanud ning vajan suvevaheaega. Jubeigav on olla koolis ka kuna Mannu tõmbas Bruxelles'i ära. Aga ühte asja ootan siiski rohkem kui suvevaheaega ja selleks on sünnipäev. 18 ja. Ma võiks öelda muidugi, et see oleks meeldiv kui saaks lõpuks koolis, vahetundidel, süümepiinadeta suitsul käia aga ma ei saa seda vist teha, kuna lubasin 22.09 maha jätta je. Igatahes, peame Joe'ga koos ja minu pool vist ikka aga ma muretsen oma (nuku)maja pärast. Esiteks see ei mahutaks iial nii palju kui tahaks ja teiseks mulle ei meeldi, kui mu kodu läbustatakse täis. Noo.. igatahes ma mingi mõtlen selle kõige üle ja praegu lähen lihtsalt arvutist ära, mul hakkas pea (Jälle) valutama, ta teeb seda viimased kaks nädalat. Äkki on mul lihtsalt silmadega midagi viga.. või on midagi tõsist.. või lihtsalt hüpohondria...

jälle :D Ei meeldi see värk anywayz, rõdule ja siis teen esimene koduse töö ära, nädal aega ette.


Mannbach.

No comments: