9/07/2009

Aii noo koolis läheb väga hästi, muidu on igav ja mõtlen reede peale juba. Väike õlleõhtu on plaanis Eliina ja Katsi ja Madisega niiet Estrella Damm'id ja Red Stripe'id välja. Praegu jõin ka ühe külma Estrella ära. See on üldse üks lemmikuid. Mõtlesin, et ma ei taha enam üldse Eesti õlle juua. Ainuke on võibolla Saku On Ice. Tegelikult Wiru Kadakaõlu ka, aga seda harva, liiga tihti tüütab ära. Aga noo.. see selleks. Sünnipäevast nii palju, et Johanna isa keelas selle mõtte ära rendimajas pidada ja ma üksi pidada ei saa ning oma majas pidamise mõte keelas minu isa ära (sellisel kujul, nagu mina seda tahaks) niiet ma ei teagi, mis nüüd ette võtta. Vist ei võtagi midagi ette, 18 küll aga saab ka vist ilma suurema peota hakkama. Võibolla teen niisama lähimate sõpradega mingi istumise...
Taasavastasin muidu, et Eliina on üks väärt sõbranna mul ikka ja peaks selle viimasel ajal harvemaks jäänud lähema suhtlemise uuesti käsile võtma..
Üldiselt tegelikult mul pole õrna aimugi, miks ma siia kirjutan praegu ja mõtlen, et peaks nüüd üles liikuma ja õppima hakkama. Jea, seda ma teengi.
Aga džiaao siis.
L.