7/07/2009

Ciao!
Mõtlesin, et kuulan viimasel ajal liigagi palju liigagi kahtlast muusikat. Seda mida ma kunagi vihkasin. Aga suht suva on tegelt - kui mulle meeldib, siis mulle meeldib ja olen rahul. Suve esimene pool on (nagu igal suvel) väga sündmustevaene ja selline.. niisama lebo. Režiim on umbes selline, et kell 4 hommikul magama ja ärkan kell 2 päeval (nagu igal suvel). Ja jällegi, nagu igal suvel, on teisel poolel palju rohkem tegemisi. On vaja Õllesummeril käia Moby't vaatamas ja peaks see aasta ka Viljandi Folgile end lõpuks vedama. Pärast seda tuleb kohe Hiiiiiiumaaaaaa, mida ma ootan oikuiväga. Pole vist ükski aasta seda nii oodanud kui praegu. Plaanisime ka Sandraga minna uuesti Võsule telkima sest jaanipäeval oli seal lihtsalt liiga tšill. Hiiumaale lähme see aasta kaks korda, vahepeal mandrile tagasi. Ühe korra seal samas Tamme Talus, kus me oleme juba mingi 11 aastat käinud ja pärast Roose puhkemajas, mis on oiiiii kui stiléééé koht. Sellist maja tahaks endale kunagi nagu :D.
Oijah. Vend kolib ära meie juurest nüüd ja.. mõtlesin, et koliks tema vanasse tuppa aga isa toob oma kabineti sinna kuna sinna kus ta praegu on ei mahu ta raamatud ära enam :D . Aga vähemalt teeme suve jooksul minu toas mingisuguse remondi ära ja tahaks selle hipiteema ikka täielikult ära kaotada sealt. Aitab kah. Tahan mingit sellist naiselikku romantilist lillelist teemat sinna segatud mereteemaga, millest ma küll ei loobuks nagu. Uut voodit oleks ka vaja ja ma arvan, et praeguse seisuga oleks mul juba vaja ikka suuurt-suuuurt riidekappi : D

Aga okay, selleks korraks siis kõik, ei viitsi nagu kirjutada rohkem midagi.
Ciao!

No comments: