3/02/2009


Tere Õhtust
Kell on pool 2 läbi ja homme on esmaspäev, noh see.. koolipäev vaata. Ja ma pean inglise keeles kirjutama mingi tüübi kirjeldust. Ma mõtlen mingi tüübi välja ja kirjeldan teda. Ma olen tegelikult juba tšut-tšut unesegane aga vahetpole :D "He has a devious grin and he looks at you with the most delirious gaze. A misterious man he is." Pfff.. pigem teen midagi paremat. Ah ma ei viitsi üldse kirjutada. Mul on nii, et kui ma kirjutan siis see peab olema perfektne ja kui ei ole, siis ma ei saa seda avaldada kuna au ei kannata :D Ma ei jaksa tegelikult siia ka kirjutada praegu. Ma siiski tahtsin lihtsalt selle pildi siia panna. Ja hea tuju on ka. nannannanananaaaa. Aga ma siis lähen üles ja panen raadio mängima, lähen sooooja voodisse ja näen head und (viimane uni oli lihtsalt pikalt sellest, kuidas ma mööda mingit hiiglaslikku jäävälja kusagil looduses liugu lasksin igas suunas).
Ciaooo sõber!
Sencerely, tu Bachmann.

No comments: