2/21/2009

Hei hommikust!
Võisiis pigem on pärastlõuna. Praegune olek on Biitlite Blackbird, täiesti täppi. Väljas on Helios hommikust peale ja võiks teha hommikust peale. Aga mul pole. Tuli selline tuju. Natukene. Olla rõdul, päikse käes, teha peale ja kuulata.. Blackbird'i : D. Mul pole suht midagi kirjutada, ma andsin eile lubaduse, et ma koristan oma toa täna lõpuks ära (see näeb välja nagu mingi orkaan oleks üle käinud) ja seepärast on palju teha. Eile oli niijanaa. AGA mul jäi raha esmaspäevaks üle, kui vb saab naabri poole. tuli väike mõte, et teeks tekiilat. Kool ikka on esmaspäeval. Need, kes kokanduses on, peavad olema ettekandjateks Pertelsonidele (õõõ) ja Nõgistotele (JJAA!) ja teistele meie kooli vilistlastele. Seda ma pean ka mainima, et lõpuks ometi mul lõppesid kahtlused, kuidas ma oma toa seinad (lasen?) maalida. Väga hea. Teemat ei arvaks iial keegi ära. Ehk siis meri. Aga see mis moodi see välja peab nägema, seda tõesti ei arva keegi ära :D Vot tak. Head päeva jätku ja loodaks, et Helios (jne:D) jääb ikka tekitama mulle Blackbirdi üminaid.
LaBachmann.

No comments: