2/14/2009

mõtle, et sa jalgupidi kuumas rannaliivas


Tere Õhtust

Noh täna on see päev, kus lõpuks need roosad elevandid ja suured kitš-südamed poodidest vaikselt kaduma hakkavad - lõpuks ometi. Ega sellel teemal pikemalt peatuda ei viitsigi, suht mõttetu. Tahaks suve, aiii kuidas tahaks. Einoh kevadet enne ja siis suve. Huvitav kas tuleb nii?Ma mäletan eelmistel aastatel on enne tulnud suvi ja siis kevad. Aga ausalt, mul suht suva - see kõige hullem kuu võiks ära lõppeda juba. Mulle ei ole veebruar kunagi meeldinud. Oleks aeg vist

minna üles, rõdule. Tavapärane rituaal - suits, tee piimaga & muusika. Tüübid vaatavad all mingit Vene filmi ja ma hakkan kiskuma juba veidi uimaseks. Ei tea, päev on olnud suht mõttetu. Vähemalt on mõttes genereerimisel Mehhiko restosse minek pannijalenaga mingi teisipäeval vms. Oh nüüd mul tuli pähe, mis ma üleval kuulan ka. Vist. Aga häman ühe tsau ja lähen üles. Bachmann la

No comments: