2/16/2009

Ai.
Pea valutab. Peaks tegema powerpointi valmis ja siis õppima ajaloo tööks ja Vene tööks ja füüsika tööks aga aega on mingi kuueni, kuna siis pean sättima NO99 poole. Suht külm oli väljas, ega mul eriti palju seljas ka polnud. Üks vana naine kõnetas mind tänaval ja küsis leivaraha. Ma andsin oma hädised seitse krooni ära kuna rohkem mul lihtsalt polnud järel enam. Üks parimatest tunnetest on see, kui sa saad kaasinimest aidata. Andmisrõõm on parem, kui saamisrõõm tegelikult. Ma mõtlesin, mis elukutsed sobiksid minu isiksuse ja iseloomuga ja vb oleks kõige parimad.. kunstnik, luuletaja ja sotsiaaltöötaja. Ah jah, ma ei viitsi pealekeskkoolmõtteid mõelda praegu. Ma olen niii väsinud, ei jaksaks tegelikult üldse kuhugi minna. Kehalises oli jalgpall, mis väsitas über ära aga samas see oli hea, kuna ma lõin kolm väravat ja mõtlesin, et peaks hakkama rohkem trenni tegema. Aga suvel saab seda piisavalt tehtud haha. Aga võtan end kokku ja jõuan power poindini siiski. Ciao.
Bachmann.

No comments: