5/22/2012

taken by the wind

tegin endale ühe järjekordse konto - pinteresti.
aga tegelikult väga hea, sest seal on niiiii deliciosod pildid isuäratavatest, omapärastest toitudest, et ma lihtsalt PEAN kõik oma toidukausta lisatud road ise järgi tegema!
vaadake ja droolige!

muidu on elu palju parem varasemast. eks suurem põhjus on selleks ikka minu vana hea lemmik - hiliskevad. päike, linnulaul, väljas istumised, valgemad ööd, lilled, rohelus = happiness! paljud on tihti väsinud ning pikast külmetamisest ja pimedusest (olenevalt inimesest kas kergemas või raskemas) talvedepressioonis, aga mulle alati tundub, et mina olen millegipärast eriti haavatav sellest. tahaks nüüd lihtsalt kõike võtta hiliskevadest ja suvest - seetõttu otsustasin lükata oma tõsisemad töölemineku plaanid natukene kaugemale ja nautida suve nii, nagu see nautimist väärib. ma lihtsalt ei saa vahele jätta aega, millest ma iga aasta, iga päev unistan.

anyway, ma soovin ilusat suve algust!
võtke päikest, linnulaulu, langevaid tähti ja meretuult! : )

No comments: