4/22/2012

Nonii.
Nädal aega on olnud ikka päris shite tunne (füüsiliselt). Pärast seda kui ma eelmise laupäeva õhtu/öö linnas liiale läksin (pärast seda, kui kuulsin ühte asja, mis muserdas mind ning ma pidasin parimaks viisiks probleemi lah( j )endada võimalikult rohke õllega ning unustada reegel "ei-tee-shotte"), nautisin ma koguni 2 päeva järelmõju-mõnusid ning seepeale otsustas organism, et nii chilli oleku püsima jäämiseks peaks haigeks jääma.
Anyway, olen senini nõrk bach, süda pahh. 
Aga mu organismi mitterahuldav käitumine ei andnud veel excuse'i mitte rõdule minna, suitsu tehes päikest ja sooooja nautida ja seda kõike alustades konkreetselt kiljuda - sest lihtsalt nii hea on.

Käisin ka aias kevadasju ajamas aka lilli ja puid ja muid pildistamas ja ma juba kuulen linnulaulust ja haistan  õhu lõhnast, et varstivarsti on tulemas mu kõige lemmikumad ajad aastas - kui saab parimate inimestega väljas, murul istuda, parimat muusikat kuulata (või teha!), conveniently-sparingly õlut juua ja naerdanaerda päikese käes.
XAPPPII

sunshine is my drug.

No comments: