5/10/2011

Minu jaoks on emotsioonid ülikõrgel kohal - olgu need siis rõõmsad või kurvad.
Mul on kombeks lasta igasugustel erinevatel, tugevatel tunnetel kuhjuda enda sees. Hetkeni, mil ma kõik välja lasen ja see on kõige mõnusam ja vabastavam selle kõige juures.
Ma armastan üle kõige olla öösel üksinda üleval, seltsiks vaid hea muusika ja sigaret, ja mõtiskleda nende asjade üle, mis on mulle tähtsad. Nende asjade üle, mis on mul hinges. Paremat mõistmist ei suudakski leida. Muidugi ma armastan seltskonnas olla ja leida üksmeelt, tähistada koos elu ja elusolekut, kuid üksiolek on minu jaoks tervik - ei ole kedagi, kes mõjutaks. Ei ole kedagi, kes võtaks ära või hägustaks osasid sinu isiksusest. Sa oled lihtsalt sina ise, see mis sa kõige rohkem suudad olla - varjamata, andmata ja kaotamata end. Tervik.

2 comments:

Anonymous said...

ma hakkasin mõtlema, et kas sa oled introvert või ekstravert.....

L said...

Heh. Nii seda kui teist. Oleneb olukorrast ja seltskonnast