5/08/2010

isssand kui haige. ma ei usu üldiset unenäoseletusi jne aga täna vist usun.
lühidalt eile oli meil vennaga väga noh.. diip conversation, mis pani mind mõtlema tähtsaid asju ja pani mind segadusse jne.
igatahes ma nägin unes esiteks täiesti suvalisi asju minu jaoks ja teiseks üksteisest täiesti erinevaid asju. aga need suvalised asjad tähendavad kõik seda, mida ma mõtlen ja tunnen pärast eilset.

mingi eneseotsingu teema oli.
siis mets tähendas, et tahaks oma instinkte usaldada ja elada lihtsamat moodi.
tarantel tähendas minu tumedamat nö evil poolt
pilet tähendas, et ma olen otsustanud kuidas elada oma elu edasi, lennukiticket tähendas seda hinda, mis ma pean maksma selle eest.

ma ei viitsi-taha rääkida sellest teemast, mis me rääkisime, aga jah. suht hull. täpselt minu teema.

No comments: