5/02/2010

appppi ma ei suuuuuda õppppida
ma ei taha
mul pole motivatsiooni.
tegelt ma olen noniipalju seda teemat siin ajanud, et ma luban, et ma ei kirjuta enam sellest. järgmise korrani.

veel:
* tulin otepäält täna. lõuna eestis on kevad, põhja eesti on kole ja hall ja külm.
ja tartu on niiii ilus linn
tartu (L), tartlased(L), tartu vaim(L)

* mõtlesin täna, et tahaks olla armunud vms, see on suht tore tunne. aga siis mõtlesin, et ei tea kas praegu viitsiks koguaeg tegeleda kellegagi. pluss veel ma olen liiga kriitiline, ma ei oskajulgesuuda tundeid väljendada ab so luut selt & ja kui mulle ei väljendata, siis ma mõtlen, et on halvasti ja tõmbun endasse

* emaga olid niii lahedad jutuajamised, mul on maailma parim ema!

* ma ei tea, mis ma teeks, kui tallinn-tartu mnt-l poleks statoili

* ma olen õnnelik, et kohevarsti on sellised ilmad, kus saab väljas grillida ja õlut juua ja päikest nautida jnejne ja tuleb teha ka keset koolipäeva äraminek õllele.

..sest see on klassika



mustikaid !!!! !

1 comment:

Anonymous said...

TAHAN KA MUSTIKAID!