4/17/2010

kekekevad


no niimoodi jõuabki kooli lõpp kiiremini kätte, i like. neljapäeval võeti mind tartusse kaasa tänu sellele, et magasin sisse. olime tartus, tühjendasime korteris olevaid iidseid kaste - jätsime alles vajaliku ja viskasime ülejäänud ära. nostalgia üledoos.. leidsin vanu asju inglismaa ajast, isegi varasemast ajast ja leidsin ka , et mul on arvatavasti tolmuallergia. silmad olid lahkudes vesised. selle viimase asja pärast that is. otepääle läksime ka vanaema-vanaisa juurde. otepää on nii armas aga ikka väga tühi. tagasi sõites kuulasime cesariat ja sellega seostub mul nii jubedalt hiiumaa, et ma ei saaaa. ma arvan, et kuigi on üks tripp juulis ja teine augustis plaanitud ja kõik bronnitud, lähen ma ise juunis pärast kooli sinna. mul suva kus ma ööbin :D ja siis jaanipäeval tahan ka sinna minna. keegi pole kunagi võtnud vedu minu sinnamineku plaanide osas 24. juunil aga see aasta peab selle lõpuks ära tegema.
aga ok.. kell on kohe viis hommikul ja ma ei taha päris all nighterit ka teha kuna homme tahaks vist teha midagi. tegelt ma olen nii kaua üleval olnud sest panin oma vanasse läpakasse neti sisse (tänu sellele, et ma eirasin absurdseid juhiseid ja impoviseerisin) ja helikaardi ja blablalaksbjflak head ööd

No comments: