1/26/2010


Oyee. Sain teada, et pean direktsiooni minema oma puudumiste (peaaegu kõik põhjusega, pole lihtsalt viitsinud vabandama minna) ja "tere. vabandust, et hilinesin" kordade eest. Tuhandete kordade, that is. Aga ega see eriti ei kõiguta kuna mõttes on juba reede ja ega see nii kui nii pole suur asi, kui alibi on täitsa olemas. Sandraaa, baarituur jahjah! Tahaks kevadet ka, läheks veits soojaks. VEITS. Aga mulle meeldiks troopiline ilm.
Hmm.. just praegu hetkel tuli mõte, et meekana poleks pahhaa. Aga kapis valitseb tühjus. Ma ei saa aru, mis värk on. Ma ei saa eriti kiiresti klaviatuuril kirjutada, läksin kehalises jälle kõigega liiale. Vahepeal pidin kuhugi plaastri järgi ka jooksma, aga siis avastasin, et mul on need otsas. OK, misasja, mida ma kirjutan siia :D Mul on ilmselgelt igav ja ma ilmselgelt tegelikult põgenen jälle koduste tööde eest ja ma Ilmselgelt lähen neid nüüd

tegema.
ch auh.

No comments: