11/13/2009

Proovin oma tuju k-o-g-u-aeg üleval hoida, et see olek ei kaoks, mis mul on viimasel ajal olnud (ehksiis positiivne, ehksiis täiesti vastupidine sellele, milline ma tavaliselt olen olnud). Aga alati leidub mingi asi, mis selle kõik alla viib ja siis ma mõtlen, et milleks üritada. Koguaeg keegi iniseb kusagil. Koguaeg on keegi, kes ütleb, et see on vale ja see on õige ja ära tee nii, ära ole selline blaablaa. Ja seda täiesti mõttetutel teemadel. Hingeelu, vaated ja väärtushinnangud on säilinud ja isegi paremaks läinud. Aga Fakk küll, palun vabandust, et ma ei käi enam ringi nagu kummitus, viiruk käes ja palun veryfuckin vabandust, et ma vahel ei kuula seda mida ma Peaks kuulama, et ma vahel ei vaata mida ma Peaks vaatama. Olge tolerantsed pungid ja metsafolgid edasi.

No comments: