11/26/2009

Koolitus

Jeap, asi on ametlik, et ma läksin täna kell 7 hommikul magama ja ärkasin pool viis õhtul. Jajah, seda koolipäeval. Aga no muidugi, MUL POLE JU KOOLI...
Ma olen mingi 3 päeva juba põhimõtteliselt terve olnud - sisetunne ja enesetunne ütlevad. Aga ei, ema ütles, et enne ma kooli ei lähe kui ma olen arsti juures käinud ja röntgeni (ja ilmselt ka vereproovi :S) teinud. Ja see päev on esmaspäeval. Ja täna on kolmapäev. Ja ma EISUUUDA enam siin kodus passida lihtsalt, ei suuuda. Lisaks mõistmist, miks Gröönimaal on nii palju enesetappe, lisab see, et valget aega nagu polekski olemas tänu mu praegusele rutiinile ja sellepärast ei jõua ISEGI SUITSU teha. Ma tean, et ma olen terve jne aga see jube väsimus on lihtsalt peal. Ma ei jaksa liikuda lihtsalt...
Endiselt mõtlen tennise peale. ja jahveelrohkemgi.

No comments: