11/27/2009

Jah, tuleb detsember ja hakkab see jõuluhullustus uuesti peale. Aeg läheb liiga kiiresti..
Ausalt, tahaks, et lund sajaks. Paksu, ilusat lund. Ma ei salli talve aga see on palju ilusam, kui see igavesti kestev eesti kolesügis.

Ma mõtlen juba mitmendat aastat järjest, et millal tuleb mul see hetk, et kõnnin öösel talvises, inimtühjas linnas, tänavatuled põlevad ja laia lund langeb ja üks eriti lai lumehelves langeb mu ripsmetele. Ja ma pole üksi vaid oman seda linna kellegi teisega.

2 comments:

W said...

esimese poolega nõustun täiega.

aga selle teise unistuste illusiooni rikun kahjuks ära sellega, et
jah, sa kõnnid üksinda öösel lumises linnas ja siis keegi värdjas kurjategija tuleb sulle kallale.illusioon missugune.:Dsorri

Laura said...

asssshole!! :D:D

aga tegelikult panid suht täppi, see ongi mida ma pigem pean nägema. kurjategijaid ja perverte.... nothing else for me yeaah...