10/12/2009

oiappi, see ilm ikka ajab hulluks. okei, täitsa vale.. ta ei aja hulluks vaid ta muudab.. uimaseks ja veidi rusuvaks kõik ja tahaks lihtsalt midagi, mis teeks tuju niiiiiipalju paremaks. valget kuuma šokolaadi, tugevat kallistust, kõnet vanaltvanalt sõbralt või midagi seesugust.
praegu ma mõtlen, et tahaks suuuurt hunnikut patju enda voodi peale ja siis läheks magama sinna. uni on peal juba kergelt ja üldse - koolist on juba selline väsimus peal, et ei jaksa lihtsalt. vaheaeg võiks sooritada väikse sprindi siiapoole.
mõtlen seda ka, et pole kaua midagi teinud. nädalavahetusel, iMean. ja see nädalavahetus jääb vahele. kohe täitsa vahele. laupäeval saab aasta kõige jubedaimast päevast minu elus. raske uskuda, juba aasta.
aga igatahes, ma tahaks isegi, et selle jubeda vihma asemel oleks kasvõi lumi. näete, kui meeleheitel ma olen :D ilm on peale muusika ja suhete peamine mõjutava, mulle tundub. praegu ilmaosas küll häid mõjutusi ei saa :D aga ma lähen magama ja näen und siis havaist vms.
ciao
L

No comments: