10/16/2009

Hei

Kas ma olen halb inimene, kui ma mõtlen korraga nii homsele kurvale päevale, kui ka sellele, et vaheaeg võiks kiiremini tulla ja mida ma sellel vaheajal teen? Võibolla ma mõtlen mõlemale kuna ma ei ole hetkel päris konditsioonis, et mõelda normaalselt. Kuigi räägitakse, et purjus peaga pidi inimese tegelik "mina" välja tulema... Appi, ma ei taha sellest rääkida.. millestki muust nüüd..

Igatahes nagu ma ilmselt ennem ütlesin, sügis tõesti mõjub mulle imelikult. Äkitselt tahaks tõesti tugevaid kallistusi, mille peale suvel ei jõudnud mõeldagi. Tunded on ühed imelikud asjad. Ma olen selline harv nähtus, kes võtab kõike teaduslikult. Armumine on keemiline reaktsioon ja armastus on meil instinktides. Aga samas... Tahaks olla kusagil paradiisirannas, vaadata päikeseloojangut kahekesi inimesega, kes paneks mind (lõpuks ometi) teaduses kahtlema. Oiappi, ma vihkan neid vastuolusid endas, neid on mul liiga palju.

No comments: