9/24/2009


Hei.

Noh siis. Reedel tulid Eliina ja Kats siia ööseks. Alustuseks tegime veidi... nalja. Siis õhtupoole hakkasime jooma. Õlut. Ja siis hakkasime jälle jooma. Viina. See oli halb mõte. Hommikul sain sellest alles aru :D Siis, et hommik oleks natukenegi helgem, tegime veel nalja. Veelgi naljakamalt. Aga jah, nad läksid ära ja kell oli kuus ja ma olin nii wasted omadega, et lükkasin oma plaani sünnipäeva tähistada edasi. Edasi oli rahulik. Isegi natukene liiga rahulik. Pühapäeval, sünnipäeval oli mul millegipärast erakordselt halb tuju ja sünnipäevameeleolu läks heaks nii umbes kell 22. My day was saved by Lena. Ilmselt üks ainsatest sõbrannadest, kes mu muresid tõsiselt südamesse võtab. Ma olin talle varem rääkinud mõned asjad ära ja siis kui ma olin juba magama jäämas, helises telefon. Lena ütles, et ma paneks kohe riidesse. Siis ta helistas viie minuti pärast uuesti, ütles, et ma tuleks rõdule ja hakkas laulma. Ta oli koos oma naabriga tulnud rõdu alla laulma, kook käes, küünlad peal põlemas. Nii-ii hea meel oli :D Siis läksime, sõitsime veits ringi ja koju tagasi. Plaanisime, et reedel teeme midagi. Homme on siis reede. Mul pole nagu.. tuju tegelikult. Võinoh.. energiat ei ole nagu. Võibolla on mingi stress peal vms.. :/ Koolis on enam-vähem, kuigi need kolmed võiksid venekeeles vabalt olemata olla.
Üldiselt võttes.. nii üht-teist mul mõttes on ja mõnest.. asjast :D ma ei saa aru, aga ma loodan, et hakkan peagi aru saama :D Jälle ma ajan siin mingil teemal häma, nagu varemgi. Aga siia ma sellistest asjadest naljalt ei kirjuta :D
Eniveis, chiaa seniks, ma lähen suitsule (tegelt jätsin maha, jaaaaa) :D (ps, nii imelik on kuulda küsimusi "kas sa valima lähed?" ja "kas sa ostaks mulle suitsu?")

L.



No comments: